nedeľa 24. júna 2012

Nedeľná pohodička

Dnešný deň bol úplne oddychový. :) Ako nedeľa má byť. Väčšinu dňa som sa opaľovala a čítala si. Mám rozčítanú Bránu Irkally od Juraja Červeňáka.


Cez deň som dostala chuť na jahody a rukami mi prešiel časopis s receptom na lasí. Tak som si to spojila do jedného. Urobila som si jahodové lasí. Pre jahôdky som si skočila do lesa.
Recept na lasí:

  • 1 hrnček jogurtu
  • 1/2 hrnčeku mlieka
  • 4 lyžice cukru (ja na sladké nie som tak som dala len jednu malú)
  • Ovocie

Celé rozmixujeme ručným mixérom. Dobrú chuť!


Ubehla som si 6km vo svojich V5F. Nohy ma nebolia, čo je dobré znamenie. Bežala som v okolí chaty. Pekne som sa spotila. Ale vždy to stojí za to.


Úplne mi učaroval ten recept od fitness girl na červenú šošovicu s paradajkami. Tak som si to zase uvarila a vezmem si to na obed do práce zajtra.

  • 50g červenej šošovice
  • 1/2 konzervy lúpaných krájaných paradajok
  • trocha zakysanky

a ja som si to vylepšila:

  • údené tofu
  • korenie zmes z M&S údené čili s cesnakom

Už aby bolo zajtra. :D


A díky za tip na ovofit. Nakúpili sme si ho s mužom. Som zvedavá, či mi bude chutiť. Zase som si začala plánovať jedálničky na www.kaloricketabulky.cz a zaradila som si ho s nektarinkou zajtra na desiatu.

Zajtra ráno si ideme opäť zabehať so susedom a večer mám aerojógu. :) Teším sa po dvoch týždňoch.

Bežkyňa

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...